Politica de Returnare
1. Termeni Generali
Această politică de returnare se aplică tuturor abonamentelor achiziționate pentru serviciile oferite de sala de sport. Ne angajăm să oferim clienților noștri cea mai bună experiență și înțelegem că pot apărea circumstanțe în care un abonament trebuie anulat sau rambursat.
2. Perioada de Returnare
- Clienții au dreptul să solicite returnarea abonamentului în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției, conform legislației în vigoare privind drepturile consumatorului.
- Dacă perioada de 14 zile a expirat, nu suntem obligați să oferim un refund, cu excepția cazurilor speciale descrise mai jos.
3. Servicii Neutilizate
- Dacă abonamentul nu a fost utilizat deloc în perioada de 14 zile, clientul va primi o rambursare integrală.
- În cazul în care abonamentul a fost parțial utilizat, suma rambursată va fi proporțională cu serviciile neutilizate.
4. Excepții și Condiții Speciale
Rambursările pot fi acordate după perioada de 14 zile în următoarele cazuri:
- Probleme medicale care împiedică utilizarea abonamentului, dovedite prin documente medicale.
- Mutarea permanentă a clientului în afara ariei de acoperire a sălii, cu dovada mutării (factura de utilități, contract de închiriere etc.).
- Orice altă situație excepțională, evaluată de conducerea sălii.
5. Procesul de Rambursare
- Toate cererile de rambursare trebuie trimise în scris, prin email sau la recepția sălii, împreună cu documentele justificative (dacă este cazul).
- Cererile vor fi procesate în termen de 7-10 zile lucrătoare de la primirea solicitării.
- Rambursarea va fi efectuată în contul bancar utilizat la achiziționarea abonamentului sau prin altă metodă agreată de comun acord.